آچار، سامانه مدیریت تعمیرات و گارانتی گروه برنامهنویسی آلتالبز است که به تعمیرگاههای مختلف از جمله تعمیرگاههای حوزه فناوری (کامپیوتر، موبایل، چاپگر و…) این امکان را میدهد تا ضمن ثبت اطلاعات مربوط به تکنسینها و مشتریان خود، اطلاعات مربوط به کالاهای وارد و خارج شده به درون تعمیرگاه را مدیریت و در هر مرحله از روند تعمیر وضعیت آن را ثبت نمایند تا مشتریان به راحتی بتوانند از طریق پنل کاربری که در اختیار آنها قرار میگیرد با جستجوی شماره پیگیری، از وضعیت کالاهای خود مطلع شده و نگرانی آنها رفع شود. همچنین به محض تغییر وضعیت روند تعمیر کالا، امکان ارسال پیامک به مشتریان نیز وجود دارد.
همچنین، فروشگاهها میتوانند با ثبت تاریخ آغاز و پایان گارانتی محصولات خود در این سامانه، این امکان را برای مشتریان فراهم کنند تا با جستجوی سریال محصول خود در سامانه، از آخرین وضعیت گارانتی محصول خریداریشده مطلع شوند.